بازسازی ساختمان اداری در تهران

ساختمان اداری معمولاً یکی از پررفت و آمدترین محیط‌ها محسوب می‌شوند که هر روزه میزبان تعداد زیادی از مشتریان یا ارباب رجویان هستند. بازسازی ساختمان‌ اداری در تهران یکی از مهم‌ترین مواردی است که صاحبان این نوع کسب و کارها باید آن را در اولویت قرار دهند.

سفارش بازسازی و نوسازی اداری

مهندسان و طراحان ما در گروه اُرسی تا به شما کمک می‌کنند تا تنها با استفاده از المان‌های ظاهری منحصر به فرد، ساختمان اداری خود را از دیگر ساختمان‌ها متمایز کنید. شما می‌توانید با مشورت تیم حرفه‌ای ما، بهترین دکوراسیون را متناسب با بودجه خود پیاده‌سازی کنید. تمام تلاش ما در اُرسی تا بر این است که بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین و چشمگیرترین تغییرات را در ساختمان اداری شما به وجود آوریم و در این راه از متخصص‌ترین و خلاق‌ترین طراحان کمک می‌گیریم.

گروه اُرسی تا، این اطمینان را به شما میدهد که خدمات نوسازی ساختمان اداری در تهران با تمرکز بر اصول مهندسی و در نظر گرفتن میزان بودجه و هزینه با بهترین کیفیت و اجرای زمان بندی دقیق صورت گیرد.

بازسازی و تعمیرات سالن های زیبایی در مناطق مختلف تهران

اهداف و دلایل بازسازی ساختمان اداری در تهران

خوب است بدانید که تعمیرات  و نوسازی ادارجات تهران دلایل گوناگونی دارد. کارفرمایان یا صاحبان ساختمان‌ها و مراکز اداری بهتر است که محیطی زیبا و امنی را برای کارکنان خود ایجاد کنند. مطالعات نشان می‌دهند، 90% درصد از کارکنان در محیط‌ها و دفاتر اداری بازسازی شده عملکرد بهتری در کار و حرفه از خود نشان می‌دهند. به بیانی دیگر کارکردن با همکاران در محیطی نوسازی شده با دکوراسیون جدید می‌تواند، تأثیر بهتری بر تجارت بگذارد. بنابراین در صورتی که اخیراً نوسازی مراکز اداری تهران خود را انجام نداده‌اید، بهتر است کمی عجله کنید و اقدامات لازم را انجام دهید. این عمل هم سبب دلگرمی کارکنان می‌شود و هم ارزش ساختمان شما را افزایش می‌دهد.

مراحل نوسازی مراکز اداری تجاری در تهران

بازسازی ساختمان اداری در تهران مراحل مخصوص به خود را دارد. اولین نکته‌ای که قبل از هر چیزی باید به آن توجه کنید، اهداف شما هستند. در واقع با در نظرگرفتن هدف خود به‌ راحتی قادر به اعمال تغییرات لازم در ادارجات تهران خواهید بود. سپس بهتر است با طراحان و پیمانکاران زبده در این زمینه مشورت کنید. این افراد بازسازی ساختمان اداری را با توجه ‌به هدف و نیازهای شما به‌ درستی انجام می‌دهند.

در مرحله بعدی شما موظف هستید که ساختمان مورد نظر را ارزیابی کنید. به‌ عنوان ‌مثال از طریق تیم حرفه‌ای همه موارد از جمله سیم‌ کشی برق یا حتی تخریب دیوارها را مورد بررسی قرار دهید. بهتر است که قبل از بازسازی با کارکنان خود در مورد نوسازی هم‌ اندیشی کنید و از نظرات و از ایده‌های آنها هم در این راستا کمک بگیرید. برای مشاهده بازسازی و نوسازی ساختمان در تهران توسط گروه ساختمانی ارسی تا به لینک درج شده مراجعه نمایید.

سفارش بازسازی و نوسازی ساختمان اداری

اصول استفاده از رنگ‌ها و نورپردازی

استفاده از رنگ‌های طبیعی، زیبایی محیط را به میزان قابل‌ توجهی افزایش می‌دهد. علاوه بر این داشتن فضایی روشن سبب می‌شود که کارکنان عملکرد بهتری از خود نشان دهند. مطالعات نشان می‌دهد که نورپردازی افراد را از جهات روان‌ شناسی و فیزیکی تحت تأثیر قرار می‌دهد. بهتر است از رنگ‌هایی در بازسازی و نوسازی مراکز اداری و تجاری در تهران استفاده کنید که تأثیر مثبتی بر کارکنان داشته باشند و جلوه‌ای خاص به محیط ساختمان اداری ببخشند. امروزه اکثر افراد از رنگ‌های روشن و انرژی‌ بخش در محیط‌های اداری یا تجاری استفاده می‌کنند.

اصول قرار گرفتن جایگاه فضاها در ادارجات تهران

در بازسازی دفتر اداری تجاری در تهران باید به اصول و چگونگی قرار گرفتن بخش‌های مختلف در کنار یکدیگر توجه ویژه‌ای را داشته باشید. به‌ عنوان ‌مثال به‌ هیچ‌ عنوان فضای آبدارخانه را در کنار اتاق کنفرانس قرار ندهید. بهتر است با توجه ‌به نیاز کارکنان و اهداف خود فضاهای مختلفی را در ساختمان اداری خود ایجاد کنید و با توجه عملکرد و قابلیت هر فضا نسبت به قرارگیری هر کدام از آنها تصمیم‌گیری کنید.

مدت‌زمان انجام کار

معمولاً از روز اولی که بازسازی ساختمان اداری در تهران آغاز می‌شود، تا روزی که درب‌ها به روی کارکنان و ارباب جویان باز می‌شوند، پروسه تعمیرات کمی طولانی و زمان‌بر خواهد بود. اما مدت‌ زمان دقیق انجام کار به موارد مختلفی بستگی دارد. از این موارد می‌توان به شرایط اولیه ساختمان، کوچک یا بزرگ بودن پروژه، میزان تغییرات و… اشاره کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از زمان دقیق‌تر با پیمانکار یا طراح مورد نظر مشورت کنید و راهنمایی‌های لازم را از او بگیرید. اما به‌ طور کلی مدت‌ زمان بازسازی و نوسازی ساختمان اداری بین یک روز تا چند ماه متغیر است.

هزینه بازسازی و نوسازی دکوراسیون اداری

هزینه بازسازی و نوسازی ساختمان اداری تهران

یکی از مهم‌ترین مواردی که قبل از بازسازی ساختمان اداری در تهران حتماً باید آن را در نظر بگیرید، هزینه‌های بازسازی یا تعمیرات مراکز اداری در تهران است. معمولاً هزینه نوسازی ساختمان اداری با توجه‌ به میزان تغییرات اعمال شده، طراحی داخلی و هدف شما متغیر است. اغلب بخش‌های مختلف در بازسازی ساختمان مانند رنگ دیوارها یا حتی کف‌ پوش مورد استفاده می‌تواند بر قیمت تعمیرات ادارجات در تهران تأثیر بگذارد. علاوه بر این شما می‌توانید با توجه ‌به میزان بودجه خود، بازسازی ساختمان را به ‌طور کلی انجام دهید یا تنها برخی از تغییرات را در بعضی از بخش‌ها اعمال کنید. برای آگاهی از قیمت‌های دقیق‌تر بهتر است که با کارشناسان ما در ارسی تا تماس بگیرید.

نمونه کار ها

نمونه کار طراحی دکوراسیون دفتر کار زیبا و کاربردی
نمونه کار طراحی دکوراسیون دفتر کار
نمونه کار طراحی دکوراسیون دفتر کار به سبک کلاسیک
نمونه کار طراحی دکوراسیون دفتر کار مدرن
نمونه کار طراحی دکوراسیون اداری حرفه ای گروه ارسی‌تا
نمونه ای از کار بازسازی ساختمان اداری
نمونه کار طراحی دکوراسیون داخلی اداری گروه ارسی‌تا
نمونه کار طراحی دکوراسیون دفتر کار به سبک امروزی
نمونه کار طراحی دکوراسیون دفتر کار مدرن و کاربردی
نمونه کار طراحی دکوراسیون دفتر کار شیک و ساده
نمونه کار طراحی دکوراسیون دفتر کار بصورت کاربردی
مشاوره بازسازی و نوسازی دکوراسیون ساختمان اداری

کلام آخر

ساختمان‌های اداری یا تجاری از جمله محیط‌های شلوغی هستند که بازسازی و نوسازی آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. قبل از نوسازی مراکز اداری در تهران بهتر است با مشخص‌کردن اهداف خود اقدامات و تغییرات لازم را در این محیط‌ها پیاده کنید. مشورت کردن با کارشناسان و همکاران ما در ارسی تا سبب می‌شود که شما هرچه زودتر به هدف مورد علاقه خود برسید.

مقالات اُرسی تا

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

محاسبات زیر را انجام دهید :