بازسازی و نوسازی ساختمان در قلهک تهران

منطقه قلهک تهران به دلیل ویژگی‌هایی که در ادامه به آن پرداخته می‌شود، به محلی پرکاربرد تبدیل شده است. گروه اُرسی تا هم با توجه به شرایط منطقه، نیاز مشتری، شرایط سازه و محیط، بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان در قلهک را با بهترین کیفیت و قیمت موجود در دستور کار خود قرار می‌دهد.

خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان در قلهک تهران

همان گونه که گفته شد، گروه اُرسی تا گروهی بسیار باتجربه است که انواع خدمات بازسازی و نوسازی در تهران را برعهده می‌گیرد. این گروه در منطقه قلهک تهران نیز فعالیت کرده و بسیاری از پرو‌ژه‌های بازسازی این منطقه را برعهده داشته است. قلهک در شمال شهر تهران قرار گرفته است و به طور کلی بافتی بازسازی شده و مدرنی دارد و سازه‌های قدیمی بازسازی نشده آن هم به دنبال بازسازی و تطبیق خود با شرایط موجود هستند. البته عملیات بازسازی و تعمیرات جدای از دلیل قدیمی شدن سازه، به دلایل دیگری نیز انجام می‌پذیرد. در ادامه این مطلب به معرفی بازسازی و نوسازی‌های رایج در این منطقه از تهران برای آشنایی بیشتر شما می‌پردازیم.

گروه اُرسی تا ارائه‌دهنده انواع خدمات بازسازی و تعمیرات در قلهک تهران است.

بازسازی و نوسازی بوتیک در قلهک تهران

پروژه بازسازی و نوسازی بوتیک در قلهک نیازمند رعایت نکات مهمی است که توسط گروه اُرسی تا به بهترین شکل ممکن رعایت می‌شود. بوتیک‌‌ها به دلیل تعداد زیادی که در این منطقه دارند، نیازمند خلاقیت خاص در طراحی و دکوراسیون خاص هستند. بنابراین در بازسازی این مکان‌ها باید به نکات ویژه‌ای توجه کرد. نورپردازی، رنگ‌آمیزی، مطابقت دکور با کاربرد بوتیک و همچنین فضای کافی برای مشتری از مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که باید در بازسازی و نوسازی بوتیک‌ها مورد توجه ویژه طراحان و کارشناسان قرار بگیرد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تعمیرات و نوسازی بوتیک در تهران مراجعه فرمایید.

بازسازی خانه در قلهک تهران

همان گونه که گفته شد قلهک در کل بافتی مدرن و بازسازی شده دارد؛ اما سازه‌ها و خانه‌های قدیمی نیز در این محل وجود دارند که برخی از آن‌ها به دنبال بازسازی و نوسازی خانه خود در قلهک هستند. در کل قیمت خانه در این منطقه از تهران نسبتا بالا است و همین امر روی قیمت بازسازی و نوسازی آن هم تاثیرگذار است و نحوه انجام بازسازی، استفاده از متریال باکیفیت و نیاز به تخریب یا عدم تخریب بخشی از خانه هم روی قیمت نهایی بازسازی اثرگذار هستند.

بازسازی سوپرمارکت در قلهک

قلهک نیز مانند هر محله دیگری انواع سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی را دارد. اما صاحبان سوپرمارکت‌ها به جهت جلب توجه بیشتر مشتری می‌توانند عملیات بازسازی و تعمیرات سوپر مارکت در تهران را انجام دهند. در این بازسازی باید موارد مهمی در نظر گرفته شود. به طور مثال توجه به نور کافی و البته قرار دادن نور طبیعی در اولویت، توجه به فضای کافی برای عبور و مرور، نوع قفسه‌بندی و رنگ‌آمیزی و… از مهم‌ترین فاکتورها در بازسازی سوپرمارکت است. بنابراین اگر به دنبال بازسازی یا نوسازی سازه خود هستید، می‌توانید با کارشناسان گروه اُرسی تا مشورت کرده و امور بازسازی و نوسازی خود را به ما بسپارید.

نمونه کارهای گروه اُرسی تا

نمونه کار طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای و خاص
نمونه کار طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه
نمونه کار طراحی دکوراسیون سوپرمارکت
نمونه کار طراحی دکوراسیون بوتیک بزرگ و مدرن
نمونه کار طراحی دکوراسیون سوپرمارکت کوچک

مقالات اُرسی تا

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

محاسبات زیر را انجام دهید :

درخواست بازدید

فرم ثبت سفارش خدمات اُرسی تا

جهت ثبت درخواست خود با شماره درج شده تماس بگیرید.

همچنین می توانید جهت ثبت درخواست خود فرم زیر را تکمیل کنید.