بازسازی و نوسازی ساختمان در قیطریه تهران

یکی از مناطق مهم تهران که گروه اُرسی تا هم در آن فعالیت می‌کند، قیطریه تهران است. در ادامه با این منطقه از تهران و پروژه‌های بازسازی و نوسازی مهمی که در این ناحیه انجام می‌گیرد، بیشتر آشنا خواهیم شد.

خدمات بازسازی و نوسازی در قیطریه تهران

قیطریه از مناطق شمالی تهران است که به طور دقیق در شمال شرق واقع شده است. این منطقه به دلیل محل قرارگیری خود که در شمال شهر تهران است، امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را دارد و همچنین ساختمان‌های اداری و تجاری زیادی هم در این منطقه به چشم می‌خورند. به دلایل مختلفی ممکن است سازه‌ها و مکان‌های مختلف در این منطقه از تهران به بازسازی و نوسازی احتیاج پیدا کنند که این کار توسط گروه اُرسی تا انجام می‌شود. برای آشنایی بیشتر با بازسازی و نوسازی در قیطریه تهران، در ادامه به معرفی چند بازسازی مهم و رایج در این منطقه خواهیم پرداخت.

گروه اُرسی تا مجری انواع طرح‌های بازسازی و نوسازی در قیطریه تهران است. این گروه با بهترین کیفیت و قیمت ممکن در بازار به بازسازی و نوسازی مکان‌های مختلف می‌پردازد.

بازسازی رستوران در قیطریه تهران

یکی از بیشترین مکان‌هایی که در خیابان‌های قیطریه به چشم می‌خورد، رستوران‌ها هستند که به دلیل رفت و آمد زیاد در این منطقه، رستوران‌های زیادی در آن جا تاسیس شده‌اند. اما جدای از کیفیت غذای رستوران‌ها، بحث زیبایی بصری رستوران هم روی مشتریان تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل صاحبان رستوران‌ها به سراغ بازسازی رستوران در تهران خود می‌روند. در ابتدا بسیار مهم است که هدف از این بازسازی و نوسازی مشخص شود. از موارد مهمی که در این بازسازی باید مورد توجه قرار بگیرد، می‌توان به فضای کافی برای رفت و آمد، قرار دادن سرویس بهداشتی در مکانی مناسب، نور و چیدمان مناسب میزها و… اشاره کرد.

بازسازی باغ در قیطریه

قیطریه به دلیل موقعیت مکانی خاصی که دارد، محل بسیار مناسبی برای ساخت و ساز ویلاها و باغ‌های بسیار شیک و لوکس است که به وفور هم در این منطقه به چشم می‌خورند. به همین دلیل بازسازی باغ و ویلا در تهران رواج  زیادی پیدا کرده است. گروه اُرسی تا، با کمک گرفتن از کارشناسان و طراحان باتجربه خود، طبق سلیقه مشتری و البته شرایط موجود اقدام به بازسازی باغ و ویلا می‌کند. در بازسازی چنین مکان‌هایی توجه به نمای ساختمان، وسعت حیاط بیرونی، استخر، نورپردازی داخلی و خارجی و متریال به کار رفته اهمیت زیادی دارد.

بازسازی و نوسازی آرایشگاه و سالن زیبایی

از دیگر مکان‌هایی که در قیطریه تهران تعداد زیادی از ساختمان ها برای ساخت به آن ها اختصاص داده شده است، سالن‌های زیبایی و آرایشی هستند. بازسازی آرایشگاه در تهران  هم می‌تواند به دلایل مختلفی انجام شود. در بازسازی این مکان نیز باید نکات مهمی رعایت شود که از مهم‌ترین آن‌ها باید به نور کافی سالن، فضای مناسب جهت نشستن مشتری، رنگ مناسب دیوار‌ها و تطبیق با مد روز اشاره کرد. گروه باتجربه اُرسی تا، به بهترین شکل ممکن کار بازسازی و نوسازی در قیطریه تهران را برای شما انجام خواهد داد،‌ در صورت تمایل می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا در خصوص این امر شما را راهنمایی کنند.

نمونه کارهای گروه اُرسی تا

نمونه کار طراحی دکوراسیون باغ و ویلای مدرن
نمونه هایی از طراحی دکوراسیون آرایشگاه مدرن
نمونه کار طراحی دکوراسیون باغ و ویلا به صورت کاربردی
نمونه کار طراحی دکوراسیون ارایشگاه زنانه به سبک کلاسیک
نمونه کار شیک طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

مقالات اُرسی تا

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

محاسبات زیر را انجام دهید :

درخواست بازدید

فرم ثبت سفارش خدمات اُرسی تا

جهت ثبت درخواست خود با شماره درج شده تماس بگیرید.

همچنین می توانید جهت ثبت درخواست خود فرم زیر را تکمیل کنید.