بازسازی و نوسازی رستوران در تهران

رستوران‌ها یکی از محیط‌های پررفت‌ و آمدی هستند که بسیاری از افراد برای گذراندن اوقات خوش به آنجا می‌روند. مسلماً این اشخاص به دنبال محیط‌هایی زیبا و مدرن هستند. درصورتی‌ که رستوران شما قدیمی شده یا خرابی‌هایی در آن به وجود آمده است، پیشنهاد می‌شود که به بازسازی و نوسازی رستوران در تهران خود را در اهمیت دهید.

بازسازی و نوسازی رستوران

ظاهر و فضای داخلی رستوران شما تأثیر بسیار زیادی بر طرز تفکر مشتریان نسبت به محیط و حتی غذا دارد. درصورتی‌که محیط رستوران شما مثل قبل جذابیت ندارد، پیشنهاد می‌شود که آن را بازسازی کنید. نوسازی رستوران زیبایی فضا و عقیده مشتریان نسبت به محیط را تغییر می‌دهد. مهندسان و طراحان خلاق ما در گروه اُرسی تا به شما کمک می‌کنند تا بهترین و مناسب ترین خدمات بازسازی و نوسازی در تهران را دریافت کرده و به نتیجه دلخواه خود برسید.

گروه اُرسی تا با داشتن کارشناسان و طراحان مجرب خود میکوشد تا خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان در تهران شما را با درنظر گرفتن تمامی اصول مهندسی و کمترین هزینه ها درنظر بگیرد.

اهمیت بازسازی و نوسازی رستوران و مراکز غذایی در تهران

یکی از مهم‌ترین دلایل نوسازی رستوران در تهران، مشتریان آن هستند. فضای داخلی رستوران باید به‌گونه‌ای باشد که مشتریان در آن احساس راحتی کنند و از حضور در آن محیط نیز لذت ببرند. در این شرایط به طبع این افراد برای دفعات بعدی رستوران شما را انتخاب خواهند کرد. با بازسازی رستوران شما می‌توانید، از فضاهای مختلف حداکثر استفاده کنید و محیط‌هایی با دکوراسیونی زیبا به وجود آورید. با استفاده از نورپردازی‌ و سیستم برقی جدید می‌توانید در مصرف برق صرفه‌جویی کنید. با این فعالیت به حفظ محیط‌زیست هم کمک خواهید کرد. نوسازی رستوران تأثیر بسیار زیادی بر کارکنان دارد. با ایجاد فضایی لذت‌بخش نه‌تنها اشتیاق این افراد را نسبت به کار افزایش می‌دهید، بلکه عملکرد آنها را نیز تحت تأثیر قرار خواهید داد.

رعایت نکات مهم در بازسازی رستوران تهران

رستوران‌ها یکی از محیط‌هایی شلوغی هستند که برخی از افراد بیشترین زمان خود را در آنها می‌گذارند. در همین راستا برای بازسازی و نوسازی رستوران در تهران باید به ایجاد تغییرات در برخی از فضاها و آیتم‌ها توجه ویژه‌ای را داشته باشید. 

  • نمای بیرونی

نمای بیرونی رستوران شما اولین چیزی است که مشتریان به‌محض رسیدن با آن مواجه می‌شوند. همین عامل تأثیر بسیار زیادی بر تفکر افراد در مورد رستوران، خدمات و حتی غذا می‌گذارد. در همین راستا بهتر است که جلوه‌ای خاص به فضای بیرونی با استفاده از رنگ‌های زیبا ببخشید.

  • لوازم مدرن

قبل از اینکه غذا برای مشتریان آماده شود، مسلماً آنها برای مدت‌زمان کوتاهی به محیط اطراف و اسباب یا وسایل توجه می‌کنند. با کهنه بودن صندلی‌ها، میزها و… مشتریان در مورد کیفیت غذا و چگونگی خدمات‌رسانی گارسون‌ها شک خواهند کرد. استفاده از لوازم مدرن با رنگ‌های چشمگیر تأثیر فوق‌ العاده‌ای بر مشتریان شما خواهد گذاشت.

  • نقش کف پوش در نوسازی رستوران تهران

زیبایی کف رستوران‌ها و تمیزی آنها هم یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید توجه ویژه‌ای را به آن داشته باشید. طراحی کف‌پوش‌ها و جنس آنها باید به‌گونه‌ای باشد که کم‌ترین سروصدا را هنگام راه‌ رفتن مشتریان ایجاد کند و لک‌ها و کثیفی‌ها را نیز کمتر نشان دهد.

  • نورپردازی

نورپردازی مناسب یکی از مهم‌ترین موارد در طراحی داخلی محسوب می‌شود. میزان نور در قسمت‌های مختلف رستوران باید به نحوی باشد که مشتریان به‌راحتی بتوانند، غذای خود را میل کنند. استفاده از لامپ‌هایی که نور گرم و روشنی دارند، می‌تواند زیبایی محیط را چند برابر کند.

هزینه و قیمت بازسازی رستوران در تهران

یکی از مهم‌ترین مواردی که قبل از نوسازی رستوران خود باید در نظر بگیرید، هزینه‌های احتمالی آن است. به‌طورکلی قیمت بازسازی رستوران باتوجه‌ به میزان نوسازی یا حتی تخریب قسمت‌های مختلف آن مشخص می‌شود. قبل از نوسازی رستوران برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید و بودجه خود را مشخص کنید. برای آگاهی از قیمت‌های دقیق می‌توانید، با همکاران ما در اُرسی تا تماس بگیرید. برای آگاهی از هزینه‌های طراحی دکوراسیون داخلی رستوران در تهران نیز به لینک درج شده مراجعه فرمایید.

نمونه کار ها

نمونه کار طراحی دکوراسیون فضای باز رستوران
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران با دکور خاص
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران لوکس
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران خاص
نمونه کار طراحی دکوراسیون داخلی رستوران با تم روشن از گروه ساختمانی ارسی‌تا
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران با ایده های مدرن
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران مدرن و لوکس
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران با فضای شیک
نمونه کار شیک طراحی دکوراسیون داخلی رستوران
نمونه کار طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک رستوارن
نمونه کار طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ساحلی
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران به سبک جدید
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران کوچک
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران با فضایی دلنشین
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران چوبی
نمونه کار حرفه ای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران مدرن
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران به سبک کلاسیک
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران مجلل و زیبا
نمونه کار طراحی دکوراسیون رستوران شیک و جذاب
نمونه کار مدرن طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

سوالات متداول

هزینه بازسازی رستوران در تهران چقدر است؟
قیمت بازسازی رستوران تهران متغیر است و با توجه ‌به تغییراتی که قصد دارید، در محیط و فضای داخلی رستوران خود ایجاد کنید، مشخص خواهد شد.

آیا نوسازی رستوران بر جذب بیشتر مشتریان تأثیر می‌گذارد؟
بازسازی رستوران نه‌تنها جلوه‌ای خاص به محیط می‌بخشد، بلکه طرز تفکر مشتریان را تغییر خواهد داد. همین عامل نیز سبب می‌شود که مشتریان بیشتری به رستوران روی بیاورند.

مقالات اُرسی تا

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

محاسبات زیر را انجام دهید :