بازسازی و نوسازی ساختمان در زعفرانیه تهران

گروه اُرسی تا، با رعایت موازین شهرداری و بر اساس علم معماری، کلیه جزئیات در طراحی و بازسازی ساختمان را مد نظر قرار می‌دهد. این تیم ساختمان سازی در بیشتر مناطق تهران به‌خصوص زعفرانیه دارای نمونه کارهای متعددی است که نشان از مهارت و تجربه این گروه دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم روند بازسازی و نوسازی ساختمان در زعفرانیه تهران و چندین نمونه کار این گروه را بررسی کنیم.

خدمات بازسازی و تعمیرات ساختمان در زعفرانیه تهران

زعفرانیه یکی از محله‌های اعیان نشین تهران به شمار می‌رود که در منطقه ۱ این شهر قرار دارد. به‌دلیل قرارگیری این محله در شمال شهر تهران، آب و هوای آن بسیار تمیز و خنک می‌باشد. در این ناحیه ساختمان سازی با بیشترین میزان توجه به نکات معماری و به‌صورت اصولی به اجرا در می‌آید. به‌دلیل قدمت بالای این محله از تهران، بسیاری از ساختمان‌های تاریخی در این ناحیه قرار دارند. از این رو زعفرانیه تلفیقی از سنت و مدرنیته است. این گروه با در دست داشتن کلیه مجوزهای ساخت و ساز از طرف شهرداری به‌صورت قانونی و با حداقل هزینه، تعمیرات ساختمان در زعفرانیه را انجام می‌دهد و همچنین شما می توانید خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان در تهران را به ما بسپارید تا به بهترین شکل هر یک را برای شما اجرایی کنیم.

 گروه اُرسی تا، یکی از طراحان و مجریان برتر ساختمانی است که با سابقه‌ای ۵ ساله در این حیطه به فعالیت در تهران مشغول است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بازسازی باغ و ویلا در رعفرانیه تهران

همانطور که گفته شده زعفرانیه به‌دلیل برخورداری از آب و هوای خوب بدون شک دارای باغ و ویلاهای لوکس و لاکچری است. برای صرف هزینه‌های کمتر، بازسازی و نوسازی باغ و ویلا در تهران گزینه مناسبی است که به خوبی توسط گروه ساختمان سازی اُرسی تا، به اجرا در می‌آید. این گروه با رعایت اصول معماری و نکات مهم در این حیطه، روند بازسازی را به‌صورت اصولی پیش می‌برد. طراحی فضای سبز، تغییرات نما، استفاده از المان هایی مانند آلاچیق و آبنما، نورپردازی حرفه‌ای در فضای سبز و نمای خارجی ساختمان، تغییرات اساسی رنگ‌بندی دیوارها، متریال و غیره از جمله اقداماتی است که در بازسازی و نوسازی توسط گروه ما برای شما در نظر گرفته می‌شود.

بازسازی بوتیک در زعفرانیه تهران

از آنجایی‌که در زعفرانیه افراد مرفهی زندگی می‌کنند، در نتیجه بحث پوشاک یکی از مسائلی است که در این محله به آن اهمیت داده می شود. مجتمع‌های تجاری در زعفرانیه و بوتیک‌ها در این ناحیه از نقاط پررفت و آمد هستند. از این رو بازسازی و نوسازی بوتیک در تهران و در ناحیه زعفرانیه به جذب بیشتر مشتریان در آن فضا کمک می‌کند. استفاده از طراحی‌های خلاقانه در ویترین بوتیک‌ها، نورپردازی مناسب، رنگ‌بندی دیوارها و غیره از جمله نکاتی است که در بازسازی بوتیک مورد توجه گروه ما قرار گرفته شده و قطع به یقین برای شما اجرا خواهد شد.

بازسازی دفتر کار در زعفرانیه تهران

گروه اُرسی تا، با بازسازی و نوسازی دفتر کار و اداری در تهران به پیشرفت کسب و کارها کمک بسیاری می‌کند. از آنجایی‌که زعفرانیه محل زندگی افراد ثروتمند است، در نتیجه نوسازی فضا کمک بسیاری به جلب نظر این افراد می‌کند. در روند بازسازی دفتر کار توسط این گروه از رنگ‌بندی‌های آرامش‌بخش و چیدمان ساده برای جلوگیری از سردرگمی افراد استفاده می‌شود و نورپردازی ملایمی نیز برای این محیط‌ها به کار می‌رود. شما می توانید بازسازی و نوسازی ساختمان در زعفرانیه تهران را به ما سپرده تا با بالاترین کیفیت خدمات خود را به شما ارائه دهیم.

نمونه کارهای گروه اُرسی تا

نمونه کار طراحی دکوراسیون دفتر کار به سبک امروزی
نمونه کار طراحی دکوراسیون باغ و ویلای مدرن
نمونه کار طراحی دکوراسیون دفتر کار مدرن و کاربردی
نمونه کار طراحی دکوراسیون باغ و ویلا
نمونه کار طراحی داخلی بوتیک لباس گروه ارسی تا

مقالات اُرسی تا

4.5/5 - (2 امتیاز)

درخواست بازدید

فرم ثبت سفارش خدمات اُرسی تا

جهت ثبت درخواست خود با شماره درج شده تماس بگیرید.

همچنین می توانید جهت ثبت درخواست خود فرم زیر را تکمیل کنید.